Shine for life

Heeeyy!! Äntligen HELG! Har inte gjort något vettigt allt sen jag kom hem men what ääävaaah!
Kort skoldag. Inga direkt jobbiga lektioner heller, fick tillbaka fysikprovet och jag är helt okej nöjd i alla fall :) Simning på idrotten. Fick först en chock. SKA VI SIMMA 40 LÄNGDER, EN KILOMETER??????? Fast de va bara jobbigt till en början sedan var man väll så slut och förlamad att man inte kände smärtan, haha. Skulle dyka också och visa småkillarna vid trampolinen hur det verkligen kan se ut. Vilket slutade med att jag får sendrag i min tå. BRA DÄR. Sedan segade vi oss till bussen och jag köpte en ny gb-glass :D Den dära cornetto hasselnöt, goooooott.
  Imorgon blir en fullspäääckaad dag!! :D Ska se bio på typ sergel med Lina och Unni, den dära Inga lingon i skogen eller va den nu heter, ni vet,  och sedan kanske äta nånstans och sedan vidare till Unni. Det är Earth Hour imorgon så vi tänkte hylla det. Nee haha. Men typ. Jag vet inte. I alla fall. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0