Äter råttor vindruvor?

Heeeejj! Kom nyss hem och sitter här å knaprar på lite nötter, har bestämt mig för å va nyttig typ två veckor framåt, se hur det går liksom, jag har Unni som stöd i alla fall :]  Så tummen upp på nötter i sånna hära lägen alltså. Dagen har varit bra. Efter första lektionen hade vi ingen matte så ja unni och lova köpte vindruvor medans resten av coops kunder plockade smågodis som galningar, det kostar nämligen 29.90..   Hur som helst så tog vi med oss våra vindruvor och satte oss i en park å solade och hade det gött. Men plötsligt. EN RÅÅTTAAAA!!! Eeeuuuuw!! Lova fick syn på en fet äcklig brun hårig råtta som sprang runt vid gungställningen. Panik. Sen stog vi och kastade vindruvor mot buskarna dit råttan sprungit in. Stog där som fån och glodde i flera minuter haha. Efter det: kort spel med Lina och Mattea i IT-cafet, sedan fortsatte lektionerna.
  Nu snart om en timme har jag lovat mig själv att stänga av datorn och börja PLUGGA. Asså jag har fan inte gjort ett skit denna vecka, jag är laaaaaat. jag måsteeeeee. damp.  hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0