What's up


Konstig bild från i lördags

Hellööööuu! Sitter här för att min mattelärare och fysiklärare (samma person) blev sjuk. Och därför fick jag plötsligt 4 timmar kvar till spanskalektionen...!!  Har nyss kollat min dagliga runda av bloggar. Och funtar på att ta någe å eta. hummm... Känns som man vill vara nyttig pga. kostteorin vi hade på idrotten idag, eller så skiter jag bara fullständigt i den och gör som jag vill :D Idag fick jag dessutom reda på att jag har matteprov nästa MÅNDAG. Det betyder att den här veckan inte alls är pluggfri. För bra för att få vara sant alltså. FAN.

hej.


Kommentarer
Postat av: Mattea

Sv: Haha jo lite :D

2011-03-28 @ 17:53:50
URL: http://mattea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0