Måndag


Hej där! Kommer inte att lägga så mycker kraft på denna vackra blogg nu på ett tag eftersom jag har ett eller flera (oftast flera) prov varje vecka nu ända fram till sommarlovet. Jag skaaa klaaaraaa deeeeet!!!!! Men det är ju inte direkt så att jag lägger ner alla mina lediga timmar på plugget heller. Men mer än vanligt och därför blir det mindre blogg än vanligt. Ja, ni fattar.
  Hade spanskaprov idag, gick rätt dåligt, kände inte att det kommer nå upp till mitt mål i alla fall, men har en typ uppsats i spanska nästa vecka också, så dååå ska jag råplugga kvällen innan och memorera en massa med skickliga uttryck och ord i hjärnan och så hoppas vi på totalt 0 hjärnsläpp. Låter bra? Ja.
  Vad har jag gjort åt mina studier denna kväll då, tänker ni nu, eller inte. Jo, jag har vikt skjortor av 20-lappar. MIN NYA HOBBY. Nej. Jag ska faktiskt hålla ett informationstal i svenskan och visa hur man gör :D hehehe.

För er som verkligen inte ville läsa om mitt liv som pluggis, plugghäst, nv-nörd, geni, tönt eller vad man nu vill kalla det så kan jag meddela en annan sak som kan få er på gott humör:

IDAG. SÅG JAG. Det som jag väntat på i huuuuur många år som helst. Jag kommer ihåg hur jag och min kusin mejlade GB och böööönade att dem skulle ta vår älskling tillbaks. OCH NU HAR DET SKETT. Jag kan glatt meddela att SOLERO SHOTS HAR GJORT COMEBAAAACK. Men nu heter dem Calippo shots iställe, men vem bryr sig!?! Samma gamla burk. Jag såg några tolvåringar med dom på bussen idag. De måste tyckt att jag var helt psyco eller nåt för jag verkligen stirrade på burken för att ta reda på att det verkligen var en GB-glass och inte SIA eller nåt! OCH DET VAR GBs CALIPPO. Gissa om det gjorde min dag?!?

Nu ska jag sluta. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0