Quiero una vida



Hemkommen from lé school. heh. Dagen har bara varit frustrerande och jobbig.
Hade spanska muntligt imorse och då satt man och pratade fyra stycken i en grupp, men de känns seriöst som om jag var den som blem mest nerbombad och attakerad med frågor från läraren. Kuuuuul, var det inte. Sedan löp resten av dagen på låååångsamt fram tills KEMIPROVEEHT. Det gick bra, de tro jag, men blev sååå irriterad på mig själv för å glömma bort hur man räknade ut en sak som ändå var så enkelt. -.-
  Neeehj slut på klagandet nu. Snart kommer jag aldrig klaga mera.. för snart är det LOV. Så fruktansvärt härligt så jag vet inte vad. Har aldrig i hela mitt liv behövt ett sommarlov såhär mycket som jag gör nu! Tack sommar ♥
  Nu ska jag sitta här och vara lat ett tag och senare ska jag plugga lite, men inte speciellt mycket! :) Känns oerhört bra måste jag säga! Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0