Sista vårdagen


Hej där. Kom hem nyss. Riktigt skön dag idag alltså! Började med fysiklabb, sen var det svenska/samhällskunskap och man behövde bara skriva klart en reflektion sen fick man gå. Så det var härligt. Kemin vart inställd så vi fick sluta efter mentorstiden typ 13.30. Satt bara ute i gräset på mentorn och åt kakor, drack fanta och hade det allmänt härligt i solen. Känns verkligen att det är sista maj nu!
  På bussen hem var det en liten unge som satt framför mig och hade sin mammas mobil i handen. Helt plötsligt så vänder hon sig om och tar ett kort på mig? Sen tittar hon på kortet på mobilen, tittar på mig och skrattar. Jävla ungjävel. Men jag menar vad ska man säga, VAD FAN GÖR DU??? hon kanske inte ens skulle fatta vad jag sa liksom och jag vill inte skapa uppmärksamhet på bussen med att sitta och skrika på en 4-åring. När hon tittade tillbaka på mig igen blängde jag surt på henne och då flina hon bara... Asså jag är nästan rädd för små barn för dem har typ ingen empati över huvud taget, dem skulle ju kunna göra precis vad som helst?!?

  Nu ska jag plugga, skriva fleeera sidor på mitt naturkunskapsarbete. Hoppas det går fort, antagligen inte. Jag ska KÄMPA! Så kan jag göra som jag vill i kväll sen :D Skulle tagit en springrunda med Mathias idag egentligen men får se om jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0