Ups and downs


Tre av alla bilder jag tog för några dagar sedan, kommer upp fler småningom! :)  Har pluggat enda sedan jag kom hem nu, men nu är jag klar, nästan helt i alla fall... Ska ju hålla ett informationstal imorgon. Om de andra skrattar ut mig eller somnar är bara att vänta och se..! Njaah, så farligt blir det nog inte.. :P
Dagen i skolan gick rätt snabbt, hade sovmorgon imorse till 20 över 10, så det var skönt i alla fall :) Men jag känner mig ändå så jävla stressad just nu på alla prov som kommer och de är så irriterande att ligga å väga mellan betygen i flera kurser så man måste plugga ihjäl sig med allt nu i slutet. Ja, mitt liv = Inte roligt just nu.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0