What's important

Hej världen! Gör ett avbrott på en kvart från mitt råpluggande. Eller rått och rått..
Har i alla fall fullt upp i skolan, matte nationella idag, tror det gick vägen, men kan inte hoppas på för mycket. För jag har erfarenheter av att bli missnöjd, heh. Annars då? Det var dansuppvisning i helgen!!! Och det gick hyffsat gallant faktiskt! :D Dock så failade totalt heeela gruppen på första uppvisningen. Vi stod där som frågetecken, vad FAN kommer nu!?!? Men de löste vi sen genom att repetera samma del om och om igen som idioter innan nästa föreställning. Och då gick det bra! :D
Nu förstår ni, nu kommer det som jag väntat på hela dagen när jag suttit med näsan i alla böcker. What kept me going. DESPERATE HOUSEWIVES. Jag har redan sett säsongsfinalen, den var förra veckan. Det som visas i sverige idag är därimot de näst sista avsnittet. Och I Just Can't get enoooouughh!!


Kommentarer
Postat av: Lollo :D

Oh, härligt älskar desperate house wives :D <3

2011-06-14 @ 17:16:51
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0