För att idag är det onsdag

Jag är död, totaldöd. Ska inte klaga, eller jo det sa jag. Denna dag har varit föööööööööööör ansträngande. Crosstraining på idrotten, asså jag tror seriöst att det inte finns en annan skola (idrottslärare?) som har så intensiva lektioner.. Var helt slut efteråt tänkte inte riktigt på vad jag gjorde eller smärtan och gick ner i spagat när vi satt å strechade, hör hur någonting knäcks till reeejält i mitt ben.. jej. Åt subway till lunch med sekten och det var endå ett haaaallelujahmoment efter allting. Resten av lektionerna i skolan vet jag inte vad som hände, jag antar att övertröttheten tog mig till de skrattandes land, typ. Efter skolan, hem, äta, ta en buss tillbaka till huddinge och sedan gå på ett dubbelpass i nästan två timmar med skivstång och spinning. Hade Lova som stöd i alla fall. Fast kändes asbra efteråt :D Nu känner jag mig kanske lite sådär mindre bra, typ som en handikappad pensionär. Faaaasar inför morgondagen! Meeeeeenmen sånt e livet.

Är vääääldigt trött, börjar elva imorgon, SCOOOOORE! Ska kolla nya gleeavsnittet nu sen blire å sussa i think. Bra. Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0