Jag är bra


Hellllluuuuuu. Kände för att skriva något här. Så nu gör jag alltså det, bra va?. Vi har temavecka i skolan just nu. Fast snarare temadagar eftersom att det bara håller på i tre dagar och i en vecka är det sju dagar, om man nu tänker sig en skolvecka består ju den av fem dagar liksom.. Haaallåååå!?  Men skolan tycker väll det låter bättre att kalla det för en temavecka, så då får det vara så. Mathias talade nyss om för mig hur roligt de hade på sin temadag idag, de hade tydligen fikat mesta tiden, och imorgon skulle de vara lediga. Vad har vi som går nv gjort då, jo vi har uppfunnit saker som folk tidigare fått pris för att ha uppfunnit, får vi det? Nej. Temadagen igår var ändå bra, för den var enkel, jag hängde med. Temadagen idag var mindre bra, för den var oenkel, jag hängde inte med. Typ. Vi fick göra vår egna termometer, otroligt givande måste jag säga. . . .   Dessutom är jag så jävla sämst att jag glömmer bort namnen på mina gruppmedlemmar, inte åååkeeeeeeejj. Imorrn ska vi föresten till nobellmuseet, har Astrid vid min sida i alla fall (:♥
  Men aa, de är väll rätt skönt med sånna här dagar ibland också, i guess.

Har nyss haft teledejter med Lova och Unni, nu kan jag inte skjuta upp det längre... Fysikboken, paassaarrejjjj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0