Freedom


JAG HAR HÖSTLOOOOOOOOOOV!!!!!!! ÄNTLIGEEEEEN. Looooving it. Ska njuta av denna vecka fullt ut, INGET plugg, bara umgås med fiina människor ♥  Såreskava. Dagen var också myyycket bra, lektionerna flöt på förutom spanskan där asså, stannade kvar efter spanskan för att kolla hure gick på provet, vilket visade sig vara ett stoooort misstag. Läraren typ pratar med oss en halvtimme, han slutade aldriiiiiig, höll på att börja asgarva flera gånger, gaaah, så jävla irriterande. Kom tillslut iväg därifrån, friiiiheeeet. Tog sedan bussen till farsta och pendeln till farsta centrum. Mötte mamma där för jag skulle ha en ny jacka, hittade dock ingen jacka men däreeemoot fick jag lite andra saker :DD
Har bara tatt de lungt ikväll, sett idol :], och chattat med unnlov♥  Dem åker ju iväg här ifrån snart, och ingen av dem vill ta mig med sig, skit. Jag vill inte vara kvar häääär! hehe. Herrå.


Kommentarer
Postat av: lova

Vi tar med dig i våra tankar rebbi :') <3

2011-10-29 @ 00:53:51
URL: http://attlova.blogg.se/
Postat av: fellan

fin header! <3

2011-10-29 @ 13:20:59
URL: http://lifeasfellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0