Reaching for the sun

'
Har nyss kört bil för första gången i mitt liv. Fast jag tror jag har det i mig.. Naturbegåvning liksom. Heeheee... Jag kunde svänga, gasa, bromsa och starta, what more is it to it?
Har också träffat Mathias och Julia, vi åkte in till stan och gick runt och kollade massa. Vill säga än en gång hur mycket jag ÄLSKAR hollister, jag dör varje gång jag går igenom den affären. Gaaaaaahh. Julia den jäveln köpte två jättesöta toppar därifrån, OM jag är avundsjuk. Själv köpte jag ett par manchester shorts från Vero Moda, men sen blev det inte mer för nu har jag bara 9 kr kvar på kontot..  Menmen sånt e livet liksom.
Vi hade i alla fall en myyycket bra shoppingrunda, och det var verkligen jättekul att ses vi tre, måste göras om, kramar till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0