God natt


Ska sova nu, snart. Bra LEDIG dag. Åkte till skäris med mamma, köpte nada, men fönstershopping är alltid trevlans. PLUS ATT JAG SÅG KAAZZOOOOOO!!!!!!!! Eh, asså de e Christine Meltzers verision av kissie dårå. Om ni fortfarande inte fattar så är de ett nytt humorprogram på femman som heter partaj som går på söndagar tror jag, såg det och tyckte inte det var särskillt underhållande, förutom kazzoo dårå. I alla fall, jag går in på vila, och där står hon, med typ två feta ballonger upptryckte under vitt linne och de berömda vidriga jeansleggingsarna som är uppdragna över tröjan för att få det att se ännu värre ut. Dem skulle typ precis börja filma och jag försökte stanna där så länge som möjligt, men när jag kollat på alla saker typ tre gånger om kanske det började se lite misstänksamt ut liksom... Så jag gick ut därifrån, men ja hörde allt när hon imiterade den där underbart irriterande fejkade fjortisrösten. Moahahah.

  Har gått runt och trott att det varit söndag hela dagen, kommit på mig själv med att skina upp för att det är dans imorgon, men är det så? nej. FASST. Det är ju freeeedag imorn, liiiite bättre än en måndag liksom, eller ganska mycket kanske. Då blire nrj, peeeeepp. Kommer bli grymt kul :D Har dessutom soft skoldag (går jag på nv fortfarande?) med bara tre lektioner, så imorgon är ingen dålig dag, NEJ.

Nu, God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0