Going through my mind

Hej, hej och åter........ hej. Sitter här, i min ensamhet. Alla sover vid denna tid på dygnet, så brukar det liksom vara på onsdagar. Meeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ickee denna oonsdaaag. För jag sitter här. Varför sitter jag här? Jag är L E D I G imorgon!! Har typ retat alla jag känner som inte är lediga imorgon så skadeglädjen har fått mig att må väldigt bra.. Är jag ond? 
  Denna onsdag var som alla andra onsdagar, hur nu dem är. Var i skolan i alla fall, ska inte klaga, inte så fruktansvärt liksom. Sedan åkte jag hem, det var inte så farligt heller.. Nej men jag har pluggat lite och sedan njuuuuutit av denna lotsasfredag, typ.
  Sitter nu och författar poetiska fraser tillsammans med Unni på fbchatten, det är liksom sånt vi gör såhär om kvällarna, mycket givande...


Plågande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0