Jag älskar dans

Hemkommen från dansen nu, eller jag såg på svenska hollywoodfruar först.. Men nu är jag här! Dansen var grryymt rolig, vi hade Stina idag, kommer ha henne var fjärde gång typ så det är roligt med lite omväxling liksom :) Koreografin var swing så det var så jävla härligt för allt var så glatt, hehe. 

Dagen annars, myyyyyycket bra. JAG SKICKADE IN MIN JOBBANSÖKNING. Sa ju det! Imorse vare frukost i skolan, alltid lika myysigt :3 Sedan hade vi dubbelpass i biologi, svenska, fast läraren kom aldrig så den blev inställd!!!!! REN lycka. Engelska som sista lektion, slutade 13.15, underbart.

Ska kolla dagens idolavsnitt nu tänkte jag i och med att jag missade det, sen blire åå sooova, och plugga innan jag somnar, den tekniken fungerar ibland. Idag är ett sånt där ibland säger vi :D Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0