Light in the night


God Kväll. Bloggade inte igår, men gör det idag. Igår var föresten en väldigt underhållande dag. Lova fyllde år, så det var lite fika där på förmiddagen efter första lektionen, hon fick 10 presenter av mig och Unni, denni!
Sedan så avslutade vi med att efter sista lektionen dränka henne i mjöl och vatten, på utsidan såg hon rätt arg ut men innerst inne njöt hon nog av den svalkande geggan som så fint smetade in sig i hennes hår och ansikte. :)

IDAG, var också en bra dag. Basket på idrotten ute i regnet, och fan vad tappra vi var!!! Mina byxor hade dock övergått till en aningen mörkare nyans efteråt och mina strumpor var sådär omysigt genomblöta. Men vad gör man inte när kämparglädjen är på topp liksom? Som belöning fick vi sluta tidigare vilket resulterade i att vi hann i tid för att få det sista av bärpajen på lunchen, SCOOOORE. Sedan hade vi svenska och efter det en fet håltimme som tillbringades på ett café med Lova, Kim och Astrid :)♥
Jag och Unni hängde på Lova till stan efter skolan också föresten, var inte där så länge men det var najs.

Nuuuu ska jag äntligen mysa ner mig bland täcke å kuddar och se första avsnittet av Glee säsong 3!! Älskart. Börjar 11 imorgon så jag får sova längeee!  Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Kim Söderström

MODELLEN!!!

2011-09-21 @ 23:58:35
URL: http://kimsoderstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0