Helgen är över, men bra var den

Gårkvällen blev mycket lyckad. Vi kom dit vid halv åtta, stannade där i typ fyra timmar. Maten var god, glassen var gudomlig och människorna var, är, de bästa. Är såååå väldigt glad att jag har alla dessa otroligt underbara tjejer runt omkring mig varje dag. Kunde inte ha önskat mig bättre! ♥
Efter att ha skjilts åt från de andra åkte jag, Lova, Unni och Mattea tillbaks törpet, hem till mig där lova och unni sussade över, blev en massa snack i flera timmar, tills vi slumrade oss bort till drömmarnas land. Allt snack fick mig att drömma sjukaste, fast en riktigt spännande dröm faktiskt, skulle kunna bli en film.. ah. Näjmen hela gårdagen var bättre än bäst helt enkelt :D
Vi vaknade vid elva idag, sen har det bara varit softdag, Lova stanna kvar en stund så vi satt i våra täcken å kolla på leagally blonde, älska den filmen♥ Har dock inte fått något plugg gjort idag vilket känns sådär halvbra men ja tar det sen typ.. imorn.. ja, bra.

Har nu skrivit under min jobbansökning till Ica, jag SKA skicka den imorgon, nu menar jag allvar. Så snart såå ere förhoppningsvis caaashfload för min del, känns riktigt najs. Shoppashoppashoppashoppa!!
Nu ska jag dock sova, upp 06 imorgon, skiiiitkul, God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0