If you throw dirt, you'll lose ground


Fotograf; Josefine Hellgren

Vaknade rätt sent idag och helt plötsligt var all tid borta så hann inte blogga något då och orkade verkligen inte igårkväll men nu så.
NRJ igår var aaamaazing. Riiktigt roligt var det faktiskt, förutom alla äckel som som är så jävla fattiga att de går så jävla lågt att de måste sno folks saker när man dansar och har roligt, så jävla pinsamt. Hann precis med pendeln och fick springa som jagvetintevad till vagnen längst fram där de andra stog. Sedan var det bara dansadansa heeela kvällen, mina fötter dödade mig efteråt och jag är såå tacksam att jag valde converse♥
All musik och alla jättefina roliga vänner gjorde min kväll, tack hörrni! :D ♥ ♥

Sitter nu och chattar med lova, övertröttheten flööödar. Så de är väll dags nu, snart, God Natt!


Kommentarer
Postat av: Gossanfoto

Sv: Din charm går aldrig att motstå snygging :)

2011-09-18 @ 22:59:00
URL: http://gossanfoto.blogg.se/
Postat av: fellan

du blir jätte bra på bild! <3

2011-09-20 @ 17:22:26
URL: http://lifeasfellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0