Fullt upp

Hejj! Mitt liv är rätt så jättesegt för tillfället. Satte mig och pluggade så fort jag kom hem idag, pluggar fortfarande ska bara fixa lite te och sen sätta igång med matten igen. Har spanska kursprov läs imorgon, något fruktansvärt otaggad också, ska försöka hinna med lite av den innan jag somnar också..
Trots allt detta är jag faktiskt på riktigt bra humör. Är riktigt glad vilket ger mig lite motivation tror jag, thumbs up!
Helgen var mycket bra, var med fredrik i fredas å lördas. Lååååång promenad och gos bara :3 I lördags kväll blev det the hungergames med Unni, Lova, Astrid, Elin, Tindra och Sara. Bra film å bra sällskap. Igår, en shoppingrunda med mor och bror, fick med mig ett par levis jeans och en mintgrön stickad tröja, hade på mig det idag, hööööhööö.. Sov hos fredrik igår till idag och imorn ere studentskivaaaa, yey.

Åter till pluggilugg, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0