Söndag

Heello! Gårdagen var ultimat! :))) Anna stannade en stund på förmiddan innan hon åkte. Vid ett drog jag mig i. Mot staden tillsammans med Fredrik. Köpye jordgubbar och subway i Slussen och gick sedan och satte oss på hamnkanten i gamla stan. Så stört mysigt där i vårsolen. Efter ett tag mötte vi Jossan och gick till kungsträdgården där träden va jättefint rosa, våååårkänsloor. Hon tog massa foton på oss och sen gick vi å köpte glass som vi avnjöt framför en fotbollscup, haha, som spelades mitt bland allt folk i kungsträdgården. Team rainbooooowww!!! Aah. Sen drog vi hem. Hade goskväll här hemma med fredrik, god mat, efterrätt, film, jag somna dock eheheheheeh.. :D Är ensam nu för fredrik blev sjuk imorse, stackarn, fast trore kan va nyttigt för mig med en softdag. Minns inte när jag hade en sist. Imorn äre valborg!!! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0