Thursday


Ellu. Onsdag. Min förkyldning e typ nästan borta nu, yääääh! Tycker dagen var fin faktiskt :3 Svenskalektion, Idrott där både jag Unni å Lova inte var med, sjukt konstigt sammanträffande.. Iallafall vi hade det mycket trevligt av att iaktta resten av vår klass plågas i Anna-Karins bootcamp. Sedan lunch och kemi. Har aldrig varit i sån fokus som idag. Herre. Mina och Unnis (bortglömda) kreativa sidor fick blomstra ut över vår planch om Alkoholdehydrogenas. Den blev så oerhört vacker så jag vet inte vad. Slutligen fysik vilket jag och Fredrik totalrockade, yeh.

Nu sitter jag och stirrar på min biologirapport. Gjorde några diagram igår och bara för att undvika att börja med slutdiskussionen (har inte en jävla aning om vad jag ska skriva) så har jag bytt färger och fyllt i med konturer ett antal gånger på diagrammen (a)

Plugget drar ner mig, fängslar och sätter lås på mig. Känner mig som en slav utan fri vilja.
VAAAAD ÄÄR DEEET HÄÄR FÖÖÖR LIIIIV?
Längtar tills på fredag.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0