Slut på det roliga


Tillbaka i skolan idag. WOHO, eller inte. Var inte så farligt endå, två lektioner idag så man överlevde liksom, plus att vi började halv elva. Mitt lov har förövrigt varit awesome, sista veckan gick dock väldigt snabbt :o. Men har verkligen laddat upp genom att göra precis va ja vill å träffa vänner å bara hare braa :]
 Så nu hoppas jag att jag e redo för en ny termin, kommer säkert vara död redan efter nästa vecka, tre prov och en bokdiskussion, stört. Men aa, Jag tror faktiskt jag ska plugga lite nu, kom nyss hem för jag hängde med Mathias till skäris en snabbis, och ska dra snart igen. Spinning/core-pass med Lova, är rätt taggad. Typ aaaaslänge sen jag tränade sist, seriöst liksom ^^,

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0