The Helg (säg det med basröst och betoning på elg så blire bra)

Igår var jag på mitt första arbete någonsin. Uuuuuuh. Jag och min trofaste kollega Unni klarade det gallant. Vi var anställda som "fixare" på dopfika(?). Vi kände oss fett viktiga för allt va fett satsigt. Så vi bakade, dukade, tände ljus, koka korv, fyllde på med tevatten hela ti'n (vilket btw gick åt fanders då jag råka hälla lite te i en burk med marmelad, akwaaaard), koka kaffe, snittade snittar (skills), och massa annat. Vi var rätt grymma, efteråt gjorde vi av med vår lön, den gick till hollister, topshop, tacobar och bio. Astrid tillkom där till tacobaren och bion. Allt var gos, perfekt. Jag har världens finaste vänner :]<3

 Idag mötte jag upp Jossa i skäris för en catchingup-fika. Fruktansvärt länge sedan vi sågs, måste blir ändring på det. Vi har känt varran i snart 15 år nu typ. Gaaalet. Hursomhelst så var det supermysigt :3
Ska träffa Fredrik lite senare, försöka hinna med lite plugg nu hade jag tänkt också. Känns inte sådär jättejobbigt faktiskt så det är väll lika bra och passa på nu när man har en gnutta lust liksom.

Ha en bra söndag! ♥


Haaard work work. Från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0