Unni är bäst

Jag är så sjukt glad. Faktiskt bra dag. Vakna upp på bästa sätt och skolan var najjs. Även fast torsdagar är de längsta dagarna. Mysig håltimme som bestod av kortspel med roliga människor. Får sedan mvg på nationella fysik-provet, jag skrek i äckligt hög stämma åt läraren och skuttade sedan därifrån.. Men det får han ta liksom. Efter skolan blev det spontan mcdonalds-fika med Fredrik, Unni, Kim och Jimmy. Gooosigt värre :3

  Nu sitter jag och pratar med Unni i skype. Planerar lite inför helgeen. Ska ju som Lova nämnde gå i skolan på lördag. Men är ledig på söndag och måndag. Så på söndag drar jag och tjejerna upp till Kungsberget för skiiidoooor! Blir grymt kul.

Bilder från idaaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0