Sjuk, såklart.


Är så fasansfullt genomförkyld. Kommer dock inte som en överaskning då jag alltid blir sjuk i början på loven. Verkar som att då min kropp slappnar av från all stress tar även immunförsvaret en paus det med. Kände av det först igår när jag vaknade men tog en lång promenad med Fredrik då och rörde mig mot Unni på kvällen. Hade riktigt mysig kväll med hon och Lova igår. Lite sådär skrämmande men mysig nattpromenad och pratpratprat. Fattar inte att vi aldrig får slut på det? Gick och köpte tacos när vi vaknade imorse haha. Fast klockan var 2 när vi åt så så jättekonstiga är vi ändå inte. Kom hem vid tre, har sedan dess chillat med desperate housewives & lagat mat. Gjorde nyss ett tappert försök till att städa igenom hela garderoben men kände att jag inte orkar med det nu då hela huvudet typ sprängs samtidigt som näsan jävlas med mig och högra ögat rinner som om någon sprutat pepparspray i det. TJOHO. Ska nu och fram till att jag somnar tare väldigt lugnt, i förhoppning om att jag kryar på mig för jag vill hemskt gärna må bättre imorn. Det ska vara jättefint väder då och var tänkt att bada och sola. Något bad blir det väll antagligen inte men om jag åtminstone kunde komma ut å få lite sol.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0