Monday


Heii. Såg nyss nya deperate housewives avsnittet. Grät som ett barn. Fyfan. Usch. Nu blev jag fett med deppmode bara för det..
Bra dag, Fredrik sov här, vi började dock 8 idag så det var bara att dra sig upp 6, tjoho. Hade däremot endast två lektioner idag, de andra blev inställda så fick gå hem från skolan runt halv ett, iställe för tre. NAJS. Nu måste jag plugga på riktigt, har matteläxa och prov i teknisk psykologi på torsdag. Idag är dessutom enda dagen som ja hinner. Så min eftermiddag och kväll blir alltså inget vidate. Men ska inte klaga, ska va gla' ändå! :)

PS. Förra inlägget var inte skrivet av mig utan av Fredrik. Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0