Resursdagar in my heart

Ello. Måndag idag. MEN DET VAR RESURSDAG IDAG. SÅ NO SCHOOL. Har varit med Fredrik typ hela dan, varit duktiga och pluggat mycket fysik. Så kan sitta här med gott samvete, känns asbra :D Sen har vi osså ätit glass i vårsolen, goos :3 CALIPPO SHOTS HAR GJORT COMEBACK!!
Kollade desperate housewives för ett tag sedan, SÅ FRUKTANSVÄRT SORGLIGT, BÖRJADE GRÅTA, ånejånejånej, och det är bara några avsnitt kvar, NÅGONSIN. Vet inte hur jag kommer bli när jag sett det allra sista avsnittet, bryter ihop kanske, om det inte slutar riktigt bra. Bryter nog ihop vilket fall ändå..
Skajpar med Unni nu för tillfället, givande samtal må jag säga. Planerar inför vår pree-grekkväll i helgen med kos-gänget. Nothing more to say. Får se hur det blir med bloggningen i veckan, fysikb-prov på fredag, ända jag behöver säga. Efter det tror jag att skolan lugnar ner sig lite (om jag inte totalmissat något!?).
Hej så länge.

Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0