15 maj

Ligger död på min nybäddade säng. Prkar inte göra någonting, borde städa resten av rummet, plugga biologi å läsa svenskabok. Men ickeee. Jag är lat. Fast har faktiskt varit på Ikea med mamma idag vilket inte går i min vanliga gångtakt utan aningen långsammare. Så min lathet får förbarmande. Fick i alla fall med mig en mjölkskummare (alltid velat ha en och så kostar den 9 kr??? Hade kunna köpt den med min ekonomi när jag var tre till å med) fast nu betalade ju mamma den ändå heeeeheee.. Fick nytt påslakan osså me rosor på, känner mig som en gosig gumma när ja ligger här, typ :3
Vaknade upp hos Fredrik idag. Åt optimalaste sommarfrukosten, jordgubbar å yoghurt på verandan.
I skolan hade jag tre lektioner och engelska nationella-tal med Lovii, gick bra :))
Imorgon äre orientering bara så börjar halv 11 å slutar tidigt, sen blire myskväll med fredrik och lååånghelg :D fasansfullt efterlängtad må ja säga!
Ska göra någon nytta nu typ kanske..
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0