Snart

Har bäddat ner mig sådär gosit i sängen. Ska läsa en mängd sidor i svenskaboken vare tänkt. Känns lite mesigt att ligga här vid denna tid, dessutom börjar jag 11.10 imorgon. Men jag behöver en reejääl sömn känner jag, få sova ut och sedan vakna av mig själv, bästa känslan <3
Långhelgen hade inte kunnat bli bättre, har varit på landet med Fredrik, ultramys. Och i söndags var jag med unnlow på kosläpp. Maskrosor överallt vare så mina converse är numera gula.. En tandlös gubbe talade även om för mig att mina bara ben var lika mjuka, färska och goda som skogaholmslimpor, tack du!
Idag har varit en bra dag. Först biologiprov vilket gick hyffsat, sen slutade jag egentligen men stannade kvar och fixade kemiredovisningen med Sara och Lova, Sara fyller år idag föresten, graaattttiiiiss!!
Åkte hem vid tolv, solade någon timme och fick senare sällskap av kusin. Vi förberedde lite inför den årliga sensationella släktträffen i helgen duuduuduuunn!

Har en hel del å göra denna vecka, sluttampen av andra året på gymnasiet nu. Detta sägs vara det jobbigaste men jag känner att jag klarar det här så är väldans glad trots allt! Snart är jag av med allt!! Ska bli såååå fruktansvärt skönt! Har aldrig behövt ett sommarlov så mycket som detta, sa samma sak förra året också men detta slår det! Så ja, håll ut Rebecka, snaaaaart <3

Bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0